//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : My supermen ? Im alone without love, Who can do me in LOVE back ? waiting.. :)


Tagboard
Footprints here!




Credits


Basecode: Seyii Manje.
Full edit: Erna Syfina
Re-Edit by: Found Love

KISAH YG TA PENA ABIS >!
kisah yang b'laku smlm m'buat aku t'paku,
start= dr cara dy ak dpt ase kn, seolah2 dy bgtu len skali,, tp knpe tbe bgtu ? sdg an sblum nim dy calue happy2__) turot juga aku ? di saat aku merada disisi dy ak bgtu gmbira skli dan kemurungan ak tidak sskli hadir, dengan about smlm aku spti ta bermaya dan murungan ak start back.. huh ?

npe ?? npe ? hanya kehadiran kau aku dpt spti skrg tao ta (~!!!!!!) tp pe yg kau telah beri t'hdp aku ? ok-ok, sblum tu aku mintak maaf sekirannya aku telah buat hati kau terluka, mgkn dengan cara aku ta sedar or ta sengaja .. tp ta perlu lah kau balas secara bertubi. memang ini semua laki lakukan terhadap insan yang lemah seperti aku yang mudah saja menitiskan cecair jernih diatas pipi, slpas itu aku melabuhkan punggungku diatas katil yang impuk itu dan berfikir.. kenapa itu berlaku kembali terhadap diriku, ta ade ke seorang punn yang boleh paham dengan apa yang aku telah laluinya. pada esok hari aku merasakan bahawa badanku ta sedap and rasa ingin demam >>!hurmm.. mungkin itu untk mengujiku sekuat mana aku.. dalam kepala aku, aku mcm nk gores tangan ku dengan sukuat hati sehingga berdarah.. dengan itu mungkin aku akan berasa puas !! ta mustahil aku ta buat, kerna seblum nim ak da perna lakukannnyaaa.. sampai sini sahaja aku katakan. akhirnya kata aku labuhkan noktah dengan perasaan sedih............)