//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : My supermen ? Im alone without love, Who can do me in LOVE back ? waiting.. :)


Tagboard
Footprints here!




Credits


Basecode: Seyii Manje.
Full edit: Erna Syfina
Re-Edit by: Found Love

i wait you come back honey..
<---- teruk betulkan muka. ayo2 iloveu honey->
hari ini SELASA - 07/08/2012 aku alone dekat Kulai,Johor.
tanpa orang tersayang di sisi tapi ta apa aku wait dia sampai balik sini semula.
aku tau Allah hanya nak menguji tahap kesabaran:face9:
aku menanti kepulangan dia, Aku sabar, yek aku boleh sabar.
tapi aku rasa lain tanpa dia.. Hati aku berat biarkan dia :face9:pergi jauh meninggalkan aku.. Ipoh,Perak tuh tapi Apek mintak aku lupakan dia lupakan dia. ????
tidak., NO:22:,NO:22:,NO :22:tidak :face29:sesekali akan aku lupakan dia,
banyak sangat kenangan aku nan dia, dia tak macam laki lain
dia betul sayangkan aku. yes that truely.. why:face9: LOVE really berat - berat sangat tuk menghadapinya. Tabahkan hati hambamu untuk
menghadapi segala ini. First time laki yang aku ada seperti apek a.k.a FONG KOK LEONG
yang tulus menyanyangi aku seperti ini.
First time aku tengok dia nages:face29: seteruk tuk depan aku
sebab dia tak:face9: nak tinggalkan aku, FIRST TIME. ! tapi aku takut . takut sangat
kalau dia jupa perempuan lain and JATUH CINTA. aku:face41: ta nak ia terjadi.
Tapi satu aku yakin dia akan balik jupa dengan aku, and yakin sangat dia kat sana hanya sementara. Sementara, tapi aku begitu lain sekali dia tiada di sini,
aku rindu saat aku jumpa dia. gurau-II , suara dia. pegangan
tangan dia. belaian :face9:terhadap aku. ciuman dia. dan
segala-galanya time bersama dia,, YA ALLAH. aku tak larat , aku lemah .
setiap masa aku terpikir hati aku sakit. sakit sangat .
satu lagi aku nak cakap sampai bila aku tak akan lupa kan kau.
kau seorang laki yang spesial bagi aku :face41:forever aku sayang kau sangat-sangat. !
:face9:muah2 honey ever !!:face41: